Er du en micro-influenser eller advokat?



Du kan kanskje lure på om du er en influencer eller advokat, regnskapsfører eller det du er utdannet til? Med dagens krav er det lett å føle seg litt lost...


Hvorfor er det viktig at bedriften din implementerer sosiale kanaler som et viktig daglig gjøremål ?


Det kreative byrået har flyttet inn i enhver bedrift enten du driver et lite enkeltpersonsforetak eller et stort konsern! Dette kommer du ikke unna. Kreativiteten herjer og mange stiller seg undrende til om de har blitt en micro-influencer eller om de fortsatt er advokat, regnskapsfører eller eiendomsutvikler? Selv om det hele kan oppleves litt schizofrent, så er det ikke det. Du må gjerne sammenligne det med da du oppdaget at pc'en og mobilen var den nye kulepennen din - nå er SOME-kanalene og det kreative byrået en MUST-HAVE og den nye pennen for synlighet, markedsføring, aktivitet, forretningsutvikling, tilstedeværelse, nettverking og underholdning. Du kan ikke lykkes uten! I hvertfall ikke på sikt.


Arbeid med din Instragram, LinkedIn og Facebook-konto er like viktig som ditt arbeid innen drift og administrasjon. Du bruker regnskapsfører for at det skal bli riktig, ikke sant? Du bruker advokat for å ikke påføre deg de store tapene, ikke sant? På samme måte bruker bedrifter SOME-eksperter til å pimpe opp content og strategier, eller for å håndtere hele prosessen. Fokus på sosiale medier som for mange oppleves som en hodepine, ER DAGENS VIKTIGSTE MARKEDSFØRINGSKANAL!


Enda en kostnad?


Vi som jobber med content, SOME-strategier, SEO og Google Ads mener dette er en investering.


Til sammenligning var helsider i Aftenposten, og reklamefilmer i prime time på TV2 tidligere kun forbeholdt store konserner med himmelhøye markedsførings budsjetter. Det er det kanskje fortsatt, men i dag kan du - om du er flink med sosiale medier - oppnå akkurat det samme resultatet (om ikke bedre) som en av de virkelig store konsernene ved riktig bruk at Instagram, Facebook og LinkedIn. Jeg har ikke glemt Tiktok, Clubhouse, Twitch og Twitter heller. Men la oss holde det så enkelt som mulig, denne gangen!


Om du syns markedsføring i sosiale medier er en hodepine, kontakt Moi Impact - jeg jobber med kvalitativ utvikling av din strategi, dine kanaler og skreddersyr dine markedsføringskampanjer i sosiale medier.


Er du bekymret for at bedriften din ikke har nok grunnlag for interessant og godt content? Overlat det til meg, jeg gjør det jeg må for å få til det beste for deg - blant annet ved å trekke på mine faste samarbeidspartnere gjennom BNI Norge. Moi Impact innehar også ekspertise på annonsering på LinkedIn, Facebook og Instagram.


Om du vil vite mer om Moi Impact Agency, Forretningsnettverket BNI eller markedsføring i digitale medier, er du velkommen til å ta kontakt!



Moi Impact Agency

- Take Your Social Space Today


47 views0 comments

Recent Posts

See All